yazmaya değecek hersey yaşamaya değmiştir.

yazmaya değecek hersey yaşamaya değmiştir.

2 Şubat 2014 Pazar

Merhaba.

Işte sonunda oldu..

ilk kelimelere dokunmaya başladım  bile.

Uzun zaman oldu kelimelerle selamlamayali dünyayı. Uzun zaman oldu klavyede salinmayali parmaklarim.


 E bunca zaman ne mi yaptım? Ben, beni buldum,tam oldum, eksik parçami yerime koydum, canımdan bir can çıkardım;adını evlat koydum, ben" anne" oldum..

Görüşmeyeli ben büyüdüm.Artik ufacık dertler tasalar, minik can acıları, biryere gecikme,biraz daha uyuma, alarmı erteleme,yaşamdan sıkılma gibi dertlerim yok...Gereksiz endişelerin hepsini ardımda bıraktım, bıraktım ki bu psikopat derecesinde, anlamlandirilmasi güç sıfatı taşıyabileyim.

Anne olmak; bu evrende olunasi en güzel, en zor, en delice en en en ne varsa en o olan şey. Herseyin başına "en" koyarsanız bu anneliktir. Örnekleyelim hemen; en korkunç, en sıradışı ,en büyük, en harika, en inanılmaz.... Hepsi uyuyor değil mi?

Anne olmayanlar bu kısmı saçma buldu, neden korkunç olsun ki? diyorlar.Korkunc hemde çok. Minicik bir canlı ağlıyor canı yanıyor diye camdan atlamak isteyecek kadar,yüzüne bakıp ya birgün ben ölürsem ona ne olur diye düşünüp düşünüp ağlayacak kadar, ben yemesem o yese, o gulse, o sevinse, o hasta olmasa, o o o o o.....diye ölmek ayaklarının altına serilmek isteyecek kadar korkunç bişi. Böyle bir duygu böyle bir aşk yok..Bu konuya derin derin gireceğiz blogda.Bir daldım çıkamıyorum.

Daha nelere mi derin derin dalacagiz? Aşka dalacagiz. Her tür aşka, her tür yaşanabilecek aşka dalacagiz.iliskileri tam orta yerinden tutup iyice kurcalayip duracağız. Mis gibi yiyip anlatmazsam olmaz dediğimiz her yemeği her tarifi paylaşacağız. Bebekleri konuşacağız, anneleri,babaları, kocalari, kaynanalari, Gelinleri, patronları, son çıkan filmleri,şarkıları.. Kısaca hayatı yaşayacak sonra yazacagiz birlikte..sizinle, sizden gelenlerle ilham alarak,zevkle yazacagiz..

Yıllar sonra geri döndüm yazılarıma. Bekleyen dostlara merhaba, beklemeye,  yeni tanıyanlar merhaba..Merhaba yaşamaya Merhaba yazmaya. MERHABA!!

Çok hoş buldum, hem de çok hoş.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Tüm yazılarını çok sade bir dille yazmışsın.çok severek okudum ama bu yazına özellikle yorum yazamadan geçemiyorum.anneliği ve anne olmayı hakeder birisin ve seninle aramızdaki yaş farkının aynısı bebeklerimizin arasında da oldu.bu nasıl bir tesadüftür bilmem ama bildiğim tek şey çok yaratıcı,cesur,hayat dolu,duygusal,akıllı ve daha buraya sığdıramadığım pek çok pozitif yönü olan harika birisin.asıl sen nerelerdeymişsin hoşgelmişsin.güvenilirliğini söylemeyi unuttum.bu güvenilirliğin ile seni bu platformda özellikle takip edip yazılarını mutlaka okuyacağım.

Arzu zeynep dedi ki...

Tüm yazılarını çok sade bir dille yazmışsın. çok severek okudum ama bu yazına özellikle yorum yazamadan geçemiyorum.anneliği ve anne olmayı hakeder birisin ve seninle aramızdaki yaş farkının aynısı bebeklerimizin arasında da oldu.bu nasıl bir tesadüftür bilmem ama bildiğim tek şey çok yaratıcı,cesur,hayat dolu,duygusal,akıllı ve daha buraya sığdıramadığım pek çok pozitif yönü olan harika birisin.asıl sen nerelerdeymişsin hoşgelmişsin.güvenilirliğini söylemeyi unuttum.bu güvenilirliğin ile seni bu platformda özellikle takip edip yazılarını mutlaka okuyacağım.